Snart har en hel vecka gått av min utbildning & jag är verkligen super taggad fortfarande! I see the goal in front of me. Det gör jag verkligen! Jag trodde inte att man kunde ändras så fort som jag har gjort. Bara att få vara med Micke i 2 dagar gjorde att man blev sjukt målinriktad. & nu när vi ska skriva mål flera gånger om dagen hinner man då aldrig glömma bort dom & motivationen lever i en hela tiden. Jag har även lyckats läsa en bok under dessa dagar på tåget, ”100 sidor om hur man vinner tid”, som bidragit en hel del till motivationen också. Vilket har gjort att jag har bestämt mig för att röja i mitt rum i helgen, köpa mappar osv & få struktur för att spara så mycket energi som möjligt. Nej jag mår som en kung fast jag inte har någon fritid & ryggen gör ont & ögonen vill gärna vara lite trötta, men det spelar liksom ingen roll för jag siktar mot mitt mål. Jag vet vad som krävs av mig för att nå dit, & detta är biljetten! 

 

 

Rebecca

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress