Hejsan mitt namn är Rebecca Wesslén, jag är inte perfekt men jag är fantastisk precis som jag är iaf.
 
Har ni provat att säga den meningen till er själva eller någon annan? Har ni sagt det & menat det, verkligen trott på det? Det är konstigt nog svårt, inte sant? Men vem har sagt att de felen i er själva som ni tycker faktiskt är fel? Tänk på det en stund, en minut eller två, & läs sedan vidare...
 
Idag, igår & i fredagsförmiddag var inte mina bästa dagar. Jag kände att jag höll på att dala neråt. Men jag valde att ignorera det, för jag hade ju som mål att alltid vara positiv. Jag kan ju inte förlora, misslyckas. Men det jag i efterhand kom på var att man inte alltid kan nå sina mål dagligen, man kan inte alltid vara på topp. Så jag valde att sluta ignorera problemet & ta tag i det istället. Tror ni att jag ångrar det? Nej inte det minsta. Att öppna sig, låta andra förstå ens situation öppnar bara nya möjligheter & bildar andra effektivare vägar mot utsatt mål. Andra människor är betydligt mycket mer förstående än vad man tror & kan hjälpa en, ge en nya insikter & kunskaper. Våga ta tag i problemen, livet är inte menat att gå runt & må dåligt bara för att man vill vissa saker. Om det ska vara helt värt det ska man må bra på vägen också.
 
Hejsan mitt namn är Rebecca Wesslén, jag är perfekt & fantastisk precis som jag är, bara för att jag är jag. Ta hand om er, va er själva & stå upp för det. För ingen känner er så bra som ni själva gör, om ni tillåter ert inre att tala. Kram. 
 
 
Rebecca
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress