30 oktober 2012

Fullt upp detta lov!

Allmänt

Igår efter gympasset tog jag mig raka vägen till min vän Johanna för att tillbringa kvällen och natten där. Vi skulle nämligen övningsköra tillsammans idag så aa blev nära å bra för mig, super! Väll kört klart så hoppade jag av i Gävle för att shoppa lite med mamma och Ida. Åå ja jag gick runt där som ett lik trött och slut i kroppen och mådde allmänt dåligt bara, så ja för en timme sen kanske, så kom jag hem från sjukan efter lite prover osv. Får se vad svaren säger denna gång... Egentligen var det meningen att jag skulle stanna i Gävle och ha en underbar kväll med mina brudar med bowling och god mat. Men eftersom dom vill ha in på till sjukan så vart det ju inte riktigt så.. :( Aja, jag ska väll inta sängen snart skulle jag väll tro, ha de! 
 
Rebecc
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress