Fredagens travader till en lördag: 
Vaknade upp hemma hos Hanna efter att både hon och jag däckade i soffan ett tag och vaknade upp 3 igen och då kände inte jag precis för att gå hem.. Så ja 20 i 12 vaknade vi och såg att solen strålade ner på jorden med värme och där låg vi och grisa. Så med frustrerande steg tog vi oss ner, fixade lite frulle ute i solen för att sedan dra till Öregrund med mina päron. Blev frodig mat osv osv! Så himla mysigt litet ställa, älskar Öregrund. Eller ja då det är fint väder vill säga, heh. Men vi tog oss hemåt när det började regna...slog på en film och fastnade till klockan ytterligare slog 3 igen så Hanna stannade och vi bäddade ner oss för att sova. Vaknade halv 12 och ser att det åter är sol så vi tar oss ner fort för att inte missa ytterligare en dag med sol! Så dagen fick bjuda på både bada, sola, fotboll, badminton, grillning och på kvällen lite hårfärgning ;) Denna dag, söndag, startade med att klockan ringde halv 8.. Japp ni läste rätt halv 8 drog jag mig upp och det var bara för att jag hade lovat att springa med Mikaela i spåret klockan 8. Så det var bara att dra sig upp de. Blev 4 km och sen hem för Fruuukost! Börjat små packa till på onsdag då vi ska åka bort. Känner mig smidig att jag har börjat packat till det men inte till Stockholm som jag ska till imorgon bitti och sova på hotell osv med Kolerudarna, smidigt... Kanske borde börja nu ska upp typ halv 8 imorn me nämligen. Så ja får nog ta och göra det, ha de, heeejs ! 
Fyndade ett par lurar också.. 
Och nu är jag precis hem kommen ifrån "Skärplinge", Robin Stjernberg. 
 
Rebecca
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress