29 september 2010

28/09-10

Allmänt

Helllu!.

Igår hade jag sovmorgon, hur skönt som helst!.
Hade val i skolan (y) Fick typ bara sitta och titta och försöka höra vad dom sa. :P
Annars så va de väll bara som vanligt. Efter skolan åkte jag hem till Kajsa i Månkarbo.
När vi satt på bussen hem Till Kajsa så höll dom på att göra om vägen så där satt vi och väntade å väntade.. tills vi äntligen fick åka igen!. ;D
När vi kom fram så tog vi något att äta sen blev de plugga maaatte.. -.-
Usch på de!.
Åkte hem runt halv 8 så när jag kom hem och skulle leta upp cykeln så såg jag absolut ingenting!.
Så där stod jag i mörkret å letatde efter min cykel.. efter ett tag fick jag upp cyklen ur diket och så va de bara att trampa hemåt. :) 

Idag var de därimot lite segare att ta sig upp men upp kom jag iaf.
Hade m-prov idag (Y).. Hehe ja vi får se hur de går me de.
Annars idag har jag inte gjort så mycket har precis kommit in efter en cykel tur me Lovisa.
Så nu ska jag någ bara slapa å sen blire sova!. Längtar redan, haha.

Ni får ha de så bra!.

Rebecca

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress