Från & med nästa vecka kommer jag troligen att byta bloggportal. Efter lite mer 4 år på blogg.se, går jag vidare & tar ett nytt steg. Att få ny, fräsch & proffsig design, tsm med bättre foton gjorde kanske sitt? Att skriva för min egen del kommer alltid vara mitt prio i bloggandet. Men något jag aldrig kommer sluta brinna för att inspirera andra, det inspirerar även mig själv.
 
"Don´t wait for the inspiration, be the inspiration" 
 
Jag har äntligen, tror jag, kommit på vad jag vill göra med mitt intresse som jag har. Hur jag ska få det till ett levande betalande yrke. Detta kan bli en del av det. Om inte för att hålla min egen motivation uppe. Om jag inte vågar chansa, vem ska då göra det? Ingen kommer göra det åt mig. Våga chansa, våga utmana! 
 
Sometimes it isn't about keeping the balance, dare to wobble. 
 
 
Rebecca
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress