30 september 2010

Jo men..

Allmänt

Hejsan!.

Idag gick jag upp ännu tidigare än vanligt bara för att jag var tvungen att duscha på morgonen..
Men man vaknade iaf efter att ha duschat. (Y)
Första lektionen jag hade i dag va engelska. Åå gud vad jag skrattade!.
För de va så att Ulla kom in me jacka å mössa å en cola i handen och låsades spela oss.
Nej men gud vad jag skrattade, de såg så roligt ut så jag vet inte vad!.
Ni skulle ha vart där!. Hahaa ;D

Annars har väll dagen varit som vanligt tror jag.. jo ja just det på fysiken så ritade Ahmad
en bild på tavlan hur bra som helst!. Kolla.. 



När jag kom hem efter att ha slutat klockan ett idag ( Skönt!. ) så var jag tvungen att städa..
Fick städa mitt rum igår å nu fick jag städa ett till.. suck..
Efter städningen så fördröjde jag tiden me att inte göra någonting, oj va skoj jag hade. Njaa inte precis. Men efter maten så gick jag ut och gick me Lovisa, och nu sitter jag här och har inget bättre för mig nu än vad jag har haft resten av dagen. :)

Rebecca
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress