11 januari 2015

XT

eat, train and sleep

Ni har väll inte missat evenemanget jag & Nadia har dragit ihop? Det kommer äga rum den 01/02 kl 11.00 på Hälsohuset, ni hittar mer info genom att klicka på bilden nedan. Jag har nämligen bestämt mig för att börja hålla pass igen, men på ett litet annat sätt. Förut hade jag & Julia Extrem Traning som var i 1h.
 
Denna gång kommer jag vara själv & ha 30 minuters pass för de som är fyllda 16 år uppåt. Det kommer fortfarande vara med sin egna kroppsvikt man jobbar med i intervaller. Anledningen till varför det bara är 30min är för att man behöver faktiskt inte mer, man kan få ut bra mycket på 30min. & en annan sak är för att alla har tid att träna 30min & man kan motivera sig till det! 30min av ens dag än hur trött & slö man må vara, går att ändra till att man faktiskt klarar av det. Allt handlar om inställning! 
 
Så jag hoppas att ni andra känner samma som mig, taggade för att prova något nytt! Det kommer komma ut mer info om vilka dagar & tider passen kommer vara förutom evenemanget. Men något som är klart är att det kommer vara kvällar. Håller tummarna för att jag ser er på Hälsohusets träningssal iaf!
 
 
Rebecca
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress