28 februari 2015

Work time

eat, train and sleep

Vaknade kl 8 imorse, japp ni läste rätt, jag har börjat vakna tidigt igen, eller ibland iaf. Istället för att vända mig om när jag såg klockan så väcktes en stark känsla inom mig att jag bara var tvungen att gå ut & gå! Hur skönt skulle inte det vara? Jag var ju ändå vaken & för en gångs skull pigg. Fast en kurrande mage tog jag på mig träningskläderna & knöt på mig skorna & bar mig av. Hungern spelade liksom ingen roll, jag hade något annat som lockade mer. Det var en helt fantastisk känsla! För det var så längesen jag känt mig det minsta motiverad till att gå ut & gå på morgonen. Nej det var ren lycka imorse på så många olika plan! 
 
Men nu är det work & plugg time. Ska skriva feedback om Hälsa tidningen till chefredaktören, fixa klart med nya bloggen, läsa om kost & planera lite för den kommande veckan angående just det. Sen sist men inte minst ska jag leta fram något spännande recept ur min nyttiga dessertbok! Ha de!
 
Rebecca
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress