10 februari 2015

Säljdag nr.1

Arndt's

Just hemkommen efter mitt första gympass sen jag vet inte när.. Så gissa om jag är glad på livet just nu?! :D Att vi inte har behövt ringt så mycket idag är också en lättnad. Vi har nämligen varit på en av Arndt's säldagar, vilket innebär en utbildning. Denna gång var temat avslut & invändningar, precis vad man behöver som ny inom säljbranschen. Få lite påminnelser om vad vi fick höra de två första dagarna vi gick. Men nu ska jag ta min smoothie, skriva mina mål & ta mig mot sängen. Ha de gött allesammans! 
 
Btw, stolt fotograf från dagens säljdag! Vill ni läsa mer om säljdagen klicka på bilden så kommer ni till Sales Academys blogg. Takashi har skrivit ihop ett inspirerande inlägg åt er. ;) 
 
Rebecca
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress