26 november 2010

Dad

Allmänt

Hej hej!.

Nu har det varit dåligt med skrivandet igen.
I torsdags så slutade jag klockan 1 så då åkte jag hem å hämtade grejer för att sedan ta bussen till Uppsala med Kajsa. När vi kom fram så kollade vi lite i affärena sen blev det lite mat å sen mot bion!. När vi kom in på bion så fixade vi biljeter å ställde oss i kön till godiset och sånt..
Ja vi stod där och väntade på våran tur äntligen framme så skulle jag betala med kortet. Tror ni det funka eller?. Nej det gjorde det inte, då e det nå knas med banken så att det inte går att betala fast man har pengar på kortet. Så jag fick sitta och kolla på Harry Potter i 2 timmar och 30 min utan något att tugga på.. Inte nog med det så blev filmen 20 minuter sen så jag missade mitt tåg hem så det blev buss hem ist, kul!. Hade ju Kajsa så de va ju inge fara med det. ;P

Idag så har det varit skola som vanligt, väl hemma så hoppa jag in i duschen för att sedan hjälpa mamma få klart med allt tills alla skulle komma och gratta pappa. ;)
Åå nu har jag precis fikat lite, är uber trött men kan inte precis gå och lägga mig.
Får väll hoppas på att dom åker hem snart, heh.



Ja det var allt för mig, hejjs!. ;)

Rebecca
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress