De här med att det är fredag idag & lördag imorgon kan inte riktigt mitt huvud få ihop.. För mig så har just helgen varit & det är söndag & imorgon inväntas en såndar måndag i skolbänken. Men så är det ju tydligen inte, nä för idag gör sig folket redo för den delen i veckan som höjer livsglädjen. Myskväll framför tven eller en utekväll med polarna. & Oj vad jag vill vara deltagande i den festligeheten! Men själv ska man gå & lägga sig nu för att orka sitta & lyssna hela långa dagen imorgon. Men jag krigar på, sista delen av utbildningen & ryggen ska fasen inte få stopa mig! Än hur, ursäkta mig men.. än hur jävla ont den gör. Idag har jag verkligen plågat mig igenom varje litet steg, har haft så fruktansvärt ont & har fortfarande.. Känner att det blir en rolig dag imorgon... Jaja har iaf fått träffat min besto i 2 dagar så jag tänkte faktiskt leva på det ett tag ;) Ha de bra, godnatt allesammans! 
 
Rebecca
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress