28 februari 2014

Words !

Feelings Inspiration

" Sanna mina ord, det här e mitt liv
Ska hela vägen upp och följer min stig
När andra sjöng en dag så tar jag one take
Varje steg som jag tar leder rakt till topp
Har jobbat för ett mål och en inre dröm
Som i dag har fått sitt liv
Trots alla svek, tomma ord står jag fast vid min grej
och e helt ok "

I tisdags var inte min bästa dag...Tårarna föll på tågresan hem pga att jag var så arg på mig själv! Min tweet löd "Så arg så det känns som jag skulle kunna gå från Uppsala till Tierp!" & helt ärligt så kändes det som jag skulle kunna göra det... Jag är väldigt envis & då menar jag verkligen det när jag säger det! & när jag faller pga något jag sliter & kämpar för så faller jag verkligen djupt, bara för att jag håller mig uppe till det ytterst sista är utpumpat. Denna gång föll jag inte bara för att jag var ledsen utan för att jag var så fruktansvärt arg också, vilket blev till min fördel. För jag är fortfarande arg, såå arg! & det gör att jag tänker fasen inte ge mig, tränar bort ilskan! Som låt texten över, jag ger mig inte vad än som händer, jag har mitt MÅL! 
 
Rebecca
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress