27 januari 2013

Nattfotboll

Allmänt

Nu har det varit lite bloggande men jag har kommit hem runt 8-9 så har varit att jag har ätit sen gått och lagt mig. Har varit så sjukt trött när jag har kommit hem! Sen så har jag gjort saker nu på helgen så tiden har inte riktigt funnits. I fredags körde jag iaf Ida och hennes kompisar till Månkis på lite dans och passade på att hämta upp sötfian Hanna påvägen hem ;) Blev lite film tittande tills jag åter igen skulle hämta upp partybrudarna. Igår var det födelsedagsfirande och nattfotboll på kvällen. Kom väll i säng runt halv 4.. Och Så Klart! Så ska jag lyckas bli träffad av den där dumma bollen!! Rakt på örat där jag har ett örhänge där uppe på hörat. Så själva pärlan går av och köttar upp lite och jag börjar så klart blöda...score!! Så idag gör det lagomt ont, det som äntligen hade läkt.. -.- 
 
Rebecca
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress