28 december 2013

Datan & Jag...

Allmänt

Ni får ursäkta mitt dåliga bloggande.. Men jag sitter knappt vid datan pga att jag får panik så fort jag tänker på den ungefär, vilket är av olika anledningar. Sen så tycker jag att de är så otroligt tråkigt att bilderna blir i fel storlek när jag mobilbloggar så då känner jag mig tvungen att ändå starta datan & ändra de.. Vilket jag som sagt inte riktigr klarar just nu, orken finns bland annat inte. & ett inlägg utan bild är något jag tycker är trist så därför undviker jag gärna de. (Dock får detta inlägg bli bild fri för att slippa starta datan.) Så ja, där har ni anledningen till varför jag inte lägger ut inspirations inlägg osv, för att datan & jag är inte så bra vänner just nu helt enkelt..

All love - Rebecca
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress