30 september 2012

2 days

Allmänt

I fredags var det frisan som stod på schema, resultat kommer sen ;) Dock så har jag tillbaka mitt korta fula hår igen, men behövde få det fräscht igen :( Jag som hade lyckats fått det så långt, gråter inombords.. Men det växer väll ut om nåt år.. -.- Aja, på kvällen fick jag fin besök av en Hanna där det blev film tittande. Två gryma filmer faktiskt, alltid så trevligt! Igår övningskörde man till Uppsala gymade medans mamma och pappa handla lite, Hem för att kolla på Tierps dam, blev dock 1-1 så ingen superettan för dom..så synd. På kvällen skulle vi hem till farmor och farfar för att fira Karin som fyllde 86år med god mat osv. Fick mina två busfrön omkring mig, blev inge tv tittande för mig inte för jag hade två ungar hoppandes På mig! Så runt 10 gick vi ut istället där vi skulle leka morot(taga).. Mina fötter har nog inte varit blötare! Men de va lite kul att få känna sig som 5 igen, avis på alla barn.. 
 
Rebecca
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress