Nu så, nu fick jag lite tid att äntligen sitta ner och skriva ett litet snabbt inlägg. Har haft fullt upp hela tiden nu å de gillas! Dansade disco och poledance igår med Julia så kom hem runt 5-10 över 10 igår, och då var det bara att packa väskan och skynda sig till farmor och farfar. Så igår hann jag minsan inte.. och ja denna dag. Hade ingen dator med mig till skolan (tungt ju..) och efter skolan så körde jag, Julia och Johanna först Ragga/Dancehall för att sedan lämpa av Julia och fortsätta på ytterligare ett poledance pass. Var faktiskt roligare idag när man började komma in i de. Men shit vad ont på låren man får, har tjatat om att jag har velat va hjulbent hela dagen idag, haha. Å känns inte som det bli någon skillnad imorgon heller..heh. Men nu Soova! Lär ju orka med morgondagen, för lika fullbokad är den. ;)
 
Rebecca
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress