Ja när jag väl var och tränade med Johanna så ringer pappa och undrade vart jag var någonstans.
- Ja men jag är och tränar med Johanna.
- Men vi ska ju vara hemma hos farmor och farfar klockan 5!.
- Ska vi?!.
- Ja det ska vi och de vet du!.
- ... neee!.
Så till klockan 5 var jag hemma hos farmor och farfar. Fick hoppa in i duschen där medans alla andra kom. För vi skulle tydligen fira morsdag och fördelsedagar. Så Ida var så snäll och packade ner kläder också till mig, så snällt så!. Sen blev det mat och Ida och jag fick lite små tråkigt så vi gick till lekparken, hah. Okej vi satt på en gunga och pratade, å då är en lekpark rätt skön att sitta i. Alltid lika kul att prata med Ida, man blir så förvånad att vi har så mycket att prata om. För annars om vi pratar så känns det som att vi inte har något alls att prata om. Men tydligen så har vi de, så ja hon är min älskade lilla syster!. <3
Nu är jag hemma efter att ha fikat lite och cyklat hem. Lyckades få en liten, liten skalbagge i ögat också. Fick knappt ut den, slutade i panik ett tag men så lugna jag ner mig och så fick jag bort den.
Kommer snart ut med bilder från dagen!. :)

Rebecca

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress