TJOOOOTJIIING ROCKRIIIING!.

Jag är cool och skriver på Rebeccas blogg, eller. naah.
Men jag gör det endå!. ;D
Hmm vad ska jag skriva här då?. ;o
Det hade jag inte tänkt på..  *tänktänktänk*
Ja jag kan ju skriva att Rebecca är sötast i världen!.
Fast det vet ju alla redan så nu blev de inge roligt ju.. ;(

Rebecca är sur när hon inte får sova..
Inte okej Rebecca, Inte okej!.
Sen så älskar hon Salta chips insåg hon imorse. *intresseklubben antecknar*
Och nu ska jag kanske sluta skriva ett långt meningslöst inlägg om ingenting?.
Neej varför skulle jag.. ;o
Jag tycker det är roligt att skriva om ingenting.
Man vet ju aldrig, finns säkert någon som läser det här som inte haft nått alls att göra, men tack vare mig har den nu det!. :D
Isf borde den säga tack till mig, som lägger ner massa tid på att skriva detta inlägg.
Väääääldigt jobbigt måste jag säga att det är, eller jag säger ju inte.. Jag skriver!.
NÄÄHÄ, menaru!?  typ.
Detta inlägg skulle egentligen handla om hur söt Rebecca var, men jag fick ju iaf med det nånstans i inlägget, vilket jag tycker var rätt så duktigt!. :D
Jag skriver exakt allt jag kommer på just nu bara för att inlägget ska bli långt.
Rackarns bananer, sablarns bananer eller attans bananer?.
Hm svåååår fråga, vet faktiskt inte vilket av dom som är rätt.
Ja men nu fick intresseklubben ännu mer att anteckna kände jag!.
Dom kommer kunna anteckna så det blir en hel bok om det här inlägget egentligen.
Såååå mycket intressanta saker står här.
Och om nån av er som läser detta inte tycker kan väll ni dra!?
Fortsätter i läsa?.
Då måste det jag skriver vara intressant?.
Ellerhur?.
Varför skulle du annars läsa?.
IDIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!
Hmmm, nu börjar fantasin ta slut.
Bokstäverna med för den delen.
Eller alltså undra om det är nån bokstav jag inte använt i detta inlägg FÖRUTOM Q,X,Z Och W.
Faaast nu har jag ju använt dom med.
Fyyysaaatan vad smart!.


ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUWVXYZÅÄÖ

Hmmm vet dock inte om W ska vara före eller efter V.
Hoooooooooppas på att det blev rätt!.
Och den som läst hela detta inlägg ska fåå en ... KRAM (av Rebecca)  :D

 

SKRUTTIIBANGBANG (Kajsa Mohlén)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress