28 februari 2011

Sorry

Feelings

Okej, jag fattar nu!.
Det gör jag verkligen.
Och jag ljuger inte, för det gör jag!.
Åå jag kan dock inte göra något nu..
Mer än att säga det är du,
                 
DU
Som är viktigast och de är det verkligen!.
Utan dig så jadu.. då vet jag inte vad, så snäälla!?.
Fan..
inget som kommer att stå här kommer ju hjälpa.. -.-
Men du vet att jag
Hatar
att göra folk besvikna!.
Det som kryper i mig av ilska.
Och det gör det nu, det gör de.
Såå.. jaa.. nej jag kommer inte på något bra..
Kommer aldrig finnas något som är tillräckligt bra heller,
Så.. ja det är väl ingen idé att jag fortsätter grubbla på något "bra!.. 
Men iaf
FÖRLÅT!. Och PussPåRa!.

(Vet inte hur många gånger jag har läst detta nu och funderat på vad jag ska skriva mer, eller om jag ska ända något.. om jag har skrivit det jag egentligen vill ha fram med detta. Men jag hoppas att Du läser mellan raderna och ser vad jag menar och vill ha fram av detta.<3 )


Förlåt, kan vara ett svårt ord. Men ända så enkelt. Men funkar nästan aldrig vid svåra tillfällen. Men jag gör ett enkelt försök iallafall.
FÖRLÅT!.



                                                                                                                                                     Rebecca

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress